Prekių katalogas

Prekių grąžinimo sąlygos

  • Produkto kokybės garantija.
    Užtikriname, kad mūsų parduotuvėse parduodamos tik originalios, naujos ir kokybiškos prekės, supakuotos originalioje gamintojo pakuotėje. Prekės atitinka prekės gamintojo nurodytus pateikiamų norminių dokumentų reikalavimus. Visos prekės atitinka Europos Sąjungos keliamus standartus ir turi gamintojų suteikiamą garantiją.

    Garantinis laikotarpis pradedamas skaičiuoti nuo prekės įsigijimo dienos, todėl būtina išsaugoti pirkimą patvirtinantį dokumentą. Visos garantinės sąlygos detalizuojamos prekės gamintojo techninėje dokumentacijoje.

    Prekių keitimas ir grąžinimas.
    1. Garantuojame, jog grąžinsime Jums pinigus, jeigu per 14 dienų nuspręsite grąžinti mums kokybišką prekę. Pinigus įsipareigojame grąžinti per 30 dienų.

    1.1. Jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais. Jei tai stiklo gaminiai, klientas turi sumokėt 30,00 perpakavimo mokęstį.

    1.2. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.

    1.3. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas grąžina prekę pardavėjo kontaktiniu adresu arba apmoka prekės grąžinimo išlaidas.

    1.4. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.

    1.5. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per 14 dienų grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

    1.6. Prekės, kurios buvo užsakytos spec. užsakymu (t.y. prekės, kurios nesandėliuojamos pardavėjo sandėlyje) – negrąžinamos.

    2. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:

    2.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke.

    2.2, jei tokios prekes nebėra, grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

    3. Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.

    4. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje:

    4.1. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 2 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).

    4.2. Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 2 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.

    5. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau - Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.

    6. Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.

    7. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.

    8. Kilus klausimams dėl prekių gražinimo, kreipkitės į mus elektroniniu paštu info@ragijuta.lt, o nesant galimybės to padaryti – kreiptis mūsų e-parduotuvėje nurodytais kontaktais.

    Prenumeruokite naujienlaiškį
     

  • naujienlaiškis

    Prenumeruok ir gauk mūsų naujienas pirmas! Prenumeruoti